28.4 C
Athens
Πέμπτη, 27 Ιουνίου, 2024

Η ιστορία πίσω από την «σοκολάτα του Ντουμπάι» που έγινε viral στο Tik Tok

Ειδήσεις Ελλάδα

Viral έχουν γίνει στο Tik Tok οι τραγανές γεμιστές μπάρες σοκολάτας. Με ασυνήθιστες γεμίσεις όπως κρέμα ζαχαροπλαστικής, κρέμα φιστικιού, μπισκότα, κανταΐφι, αυτές οι ογκώδεις μπάρες σοκολάτας προέρχονται από το Fix Dessert Chocolatier.

«Καταναλώνουμε πολύ χρόνο και προσπάθεια και βάζουμε πολλή αγάπη στα προϊόντα μας», λέει η Sarah Hamouda, ιδρύτρια του Fix. Δεν είναι απλώς μια σοκολάτα, λέει: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία».

Κάτι περισσότερο από την «τυπική σοκολάτα»

Η 38χρονη, η οποία εδρεύει στο Ντουμπάι εδώ και εννέα χρόνια, λάνσαρε τη μάρκα το 2021 ως δεύτερη δουλειά. Εμπνευσμένη από τους περίεργους συνδυασμούς που συνηθίζουν να επιθυμούν οι εγκυμονούσες, η επιχειρηματίας ξεκίνησε να δημιουργήσει κάτι περισσότερο από την «τυπική σοκολάτα».

Κι έγινε εξαιρετικά δημοφιλής: Ένα βίντεο της food influencer Maria Vehera στο Tik Tok να τρώει την μπάρα σοκολάτας στο αυτοκίνητό της έγινε viral, καθώς έχει προβληθεί πάνω από 56 εκατομμύρια φορές μέχρι σήμερα. Έκτοτε εκατοντάδες άνθρωποι έχουν ανεβάσει δικά τους βίντεο στα οποία δοκιμάζουν είτε προσπαθούν να παρασκευάσουν την σοκολάτα.

@mariavehera257 @fixdessertchocolatier WOW, JUST WOW!!! Can’t explain how good these are! When a chocolate, a dessert and a piece of art meet this is what you get! “Can’t Get Knafeh of it,” “Mind Your Own Busicoff,” and “Crazy Over Caramel.” Order on Instagram Chatfood or Deliveroo and let me know what’s your FIX? Instagram : fixdessertchocolatier #asmr #foodsounds #dubai #dubaidessert ♬ оригинальный звук – mariavehera257

Ο θόρυβος γύρω από τη μάρκα ήταν «εξωπραγματικός», λέει η Hamouda, προσθέτοντας ότι οι ημερήσιες παραγγελίες της Fix αυξήθηκαν από μονοψήφιες σε 500. «Για να είμαι ειλικρινής, σε καμία περίπτωση δεν πίστευα ότι αυτό θα γινόταν παγκόσμιο», λέει η Hamouda, προσθέτοντας ότι είχε μηνύματα και απαντήσεις βίντεο από ανθρώπους από τον Καναδά, την Αργεντινή και τη Ρουμανία. «Είναι τρελό αυτό που συμβαίνει».

Καθώς οι μπάρες σοκολάτας είναι χειροποίητες- περιλαμβάνοντας και πολύχρωμα σχέδια ζωγραφισμένα στην κάθε σοκολάτα- υπάρχει ένα όριο στο πόσες μπορούν να παραχθούν. «Για εμένα, είναι πολύ σημαντικό (να διατηρήσουμε) την ποιότητα και τα συστατικά των προϊόντων μας», λέει, προσθέτοντας ότι το μυστικό για τις μπάρες της είναι το χαρακτηριστικό καλούπι που χρησιμοποιεί για να διαμορφώσει τη σοκολάτα και να συσκευάσει τη γέμιση.

Μέρος της απήχησης είναι και τα δημιουργικά ονόματα, με τα οποία καταπιάνεται ο σύζυγος της Χαμούντα, καθώς και οι μοναδικές γεύσεις της Μέσης Ανατολής, όπως χουρμάδες, καράκ (μείγμα τσαγιού) και κουνιεφέ, ένα παραδοσιακό αραβικό επιδόρπιο.

Μεγάλη ζήτηση

«Το να συμβαδίζεις με τη ζήτηση ήταν σίγουρα μια πρόκληση», λέει η Hamouda.

Από τότε που το βίντεο άρχισε να γίνεται δημοφιλές τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία απογειώθηκε, με την Χαμούντα και τον σύζυγό της να φτιάχνουν μια ομάδα 10 ατόμων σε μια νοικιασμένη κουζίνα. Οι μπάρες σοκολάτας 200 γραμμαρίων, οι οποίες πωλούνται για 20 $ η καθεμία, είναι διαθέσιμες μόνο μέσω της υπηρεσίας παράδοσης φαγητού Deliveroo.

Με ανώτατο όριο τις 500 παραγγελίες κάθε μέρα, η Hamouda λέει ότι συνήθως εξαντλούνται μέσα σε λίγα λεπτά.

Αν και αυτό μπορεί να είναι ένα αξιοζήλευτο πρόβλημα, η Hamouda λέει ότι υπήρξαν αντιδράσεις στο διαδίκτυο, με τους πελάτες να παραπονιούνται για τη σπανιότητα των σοκολατών και να επικρίνουν τη διαφημιστική εκστρατεία ως τέχνασμα μάρκετινγκ.

: CNN

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό