31.9 C
Athens
Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024

Η δεύτερη νιότη της Alfa Romeo Sprint δια χειρός Alma!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η μόδα των restomods φαίνεται πως έχει μεγαλύτερη διάρκεια απ’ όσο θα περίμενε κάποιος πιο… κυνικός παρατηρητής της ευρύτερης βιομηχανίας αυτοκινήτου. Τροφοδοτούμενη προφανώς από τη νοσταλγία και εκμεταλλευόμενη το κενό που υπάρχει στην αγορά για θερμικά αυτοκίνητα με ψυχή και χαρακτήρα, η μικρή αλλά προσοδοφόρα κατηγορία των ανακατασκευασμένων και εκμοντερνισμένων (ως ένας σύντομος περιγραφικός ορισμός του όρου restomod) αυτοκινήτων ακμάζει και το τελευταίο παράδειγμα μας έρχεται από την Πορτογαλία και από μία μικρή εταιρία που ονομάζεται Alma. Η Alma λοιπόν, θυμήθηκε ότι πριν από 41 χρόνια η Autodelta είχε εξελίξει ένα πρωτότυπο αγωνιστικό για την Alfa Romeo. Ένα αγωνιστικό που προοριζόταν για το Group B αλλά ποτέ δεν αγωνίστηκε επειδή η ιταλική μάρκα αποφάσισε ότι θα ήταν καλύτερα να έμενε στις πίστες.
Τώρα η Alma παρουσίασε ένα restomod το οποίο βασίζεται στην Alfa Romeo Sprint και έχει εμπνευστεί από την δημιουργία της Autodelta από το μακρινό 1983. Το αμάξωμα είναι απολύτως γνώριμο καθώς οι αλλαγές απλά τονίζουν τις γραμμές του στάνταρ μοντέλου και προσδίδουν μία επιπλέον δόση αθλητικότητας. Το bodykit από συνθετικά υλικά περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, φαρδύτερα φτερά, νέους καθρέφτες και μία διακριτική αλλά όμορφη αεροτομή στο πίσω μέρος. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι σύγχρονες μονάδες που προέρχονται από την Hella και φιλοξενούνται σε ένα ειδικά κατασκευασμένο πλαίσιο από μασίφ αλουμίνιο ενώ όπως συνηθίζεται, το πακέτο ολοκληρώνουν οι πανέμορφες, ρετρό ζάντες ελαφρού κράματος.

Το ίδιο μοτίβο μοντέρνας τεχνολογίας με σεβασμό στο αυθεντικό παράδειγμα συνεχίζεται και στην καμπίνα όπου η Alma χρησιμοποιεί Alcantara και ύφασμα για τις επενδύσεις ενώ διακοσμεί το εσωτερικό με άφθονο αλουμίνιο. Οι αλλαγές είναι πιο ουσιαστικές όμως αφού τα νέα καθίσματα και το μετατοπισμένο τιμόνι βελτιώνουν την θέση οδήγησης ενώ οι ζώνες ασφαλείας της Sabelt προστατεύουν τους επιβάτες χαρίζοντας και νότες motorsports στο design.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το πρωτότυπο της Autodelta εξοπλιζόταν με έναν V6 κινητήρα 2.5 λίτρων αλλά η δημιουργία της Alma διαθέτει έναν “απλό”, τετρακύλινδρο, επίπεδο βενζινοκινητήρων χωρητικότητας 1.8 λίτρων. Απλό σε σύγκριση με τον V6, καθώς δεν υπάρχει κάτι απλό πάνω σε αυτόν τον κινητήρα. Διαθέτει νέα κυλινδροκεφαλή, σφυρήλατα πιστόνια, νέους εκκεντροφόρους και ένα ζεύγος καρμπιρατέρ της Dellorto για να παράγει 160 ίππους και αν αυτοί δεν σου ακούγονται αρκετοί, να αναφέρουμε ότι η Alma Sprint δεν ζυγίζει περισσότερο από 880 κιλά που σημαίνει ότι οι επιδόσεις και ο παράγοντας “fun-to-drive” θα είναι σίγουρα σε πολύ υψηλά επίπεδα. Γι’ αυτό θα φροντίζει και το 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις και προαιρετικά, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen στον εμπρός άξονα. Φυσικά, ο δημιουργός της “νέας” Sprint αναβάθμισε και την ανάρτηση αλλά και το σύστημα πέδησης για να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Πόσο θα κοστίζει αυτό το πακέτο; Άγνωστο. Αλλά η Alma δηλώνει ότι θα κατασκευάσει μόλις 20 Alfa Romeo Sprint.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό