20.2 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Η απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εγκυμονεί κοινωνικούς κινδύνους

Ειδήσεις Ελλάδα

Tους προβληματισμούς που συνεπάγονται από την μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση παρουσιάζει σε συνέντευξή του ο γενικός διευθυντής της Stellantis, Carlos Tavares λέγοντας μεταξύ άλλων πως η επιθυμία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να μην πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από το 2035, «δημιουργεί κοινωνικό κίνδυνο».
«Το να μην εξετάζουμε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι προφανώς πολύ περιοριστικό», είπε ο Carlos Tavares στη γαλλική Les Echos, στη γερμανική Handelsblatt, στην ιταλική Corriere della Sera και στην ισπανική El Mundo. «Με το ευρωπαϊκό ενεργειακό μείγμα, ένα ηλεκτρικό όχημα πρέπει να διανύσει 70.000 χιλιόμετρα προκειμένου να αντισταθμίσει το κακό αποτύπωμα άνθρακα στην κατασκευή μπαταριών και να αρχίσει να διευρύνει το χάσμα με ένα ήπια υβριδικό όχημα», είπε χαρακτηριστικά
«Γνωρίζουμε επίσης ότι ένα ήπιο υβριδικό όχημα κοστίζει το μισό από ένα ηλεκτρικό», ανάφερε χαρακτηριστικά ο Carlos Tavares και σημείωσε με νόημα ότι δεν θα πρέπει να διαφύγει της προσοχής ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κινδυνεύσουν να χάσουν τα μεσαία στρώματα που δεν θα μπορούν πλέον να αγοράσουν αυτοκίνητο, οπότε είναι εύλογο το ότι θα υπάρξουν κοινωνικές συνέπειες.
«Είναι λοιπόν πολύ νωρίς για να πούμε εάν η ευρωπαϊκή προσέγγιση είναι λογική», είπε χαρακτηριστικά με κάποια ειρωνεία, ζητώντας για άλλη μια φορά την εξαίρεση των υβριδικών οχημάτων.
«Συνολικά, είναι καλύτερο να συμφωνήσουμε να κυκλοφορούμε θερμικά υβριδικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που θα είναι προσιτά και θα αποφέρουν άμεσο όφελος σε σχέση με τον άνθρακα και να εξετάσουμε αν χρειαζόμαστε 100% ηλεκτρικά οχήματα που οι μεσαίες τάξεις δεν θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά».

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό