16.9 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Ηρθε η ώρα του Καραμανλή

Ειδήσεις Ελλάδα

Η αλήθεια είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε πρώτος στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής να συνεδριάσει η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Και είχε σκοπό να την συγκαλέσει, αφού ο κανονισμός της Βουλής έδινε τέτοιο δικαίωμα στην αντιπολίτευση.Ήρθε όμως το τηλεφώνημα του παραιτηθέντος υπουργού Κώστα Καραμανλή προς τον Πρόεδρο της Βουλής προκειμένου να μιλήσει για τα Τέμπη και έτσι τελικά η Επιτροπή αυτή αποφασίστηκε να συνέλθει, όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης.  Και όλα αυτά μετά την ανακοίνωση της επανέναρξης των δρομολογίων των τρένων στις 22 Μαρτίου.

Απλώς σημειώνω ότι η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας μπορεί να εξελιχθεί και σε εξεταστική επιτροπή, αλλά μάλλον δεν θα υπάρχει βούληση ή χρόνος έως τις εκλογές για να γίνει κάτι τέτοιο.

Άλλωστε η ΝΔ είναι αυτή που ζητεί όλα στο φως από το 2103, με τον ΣΥΡΙΖΑ να λέει ότι η διάχυση των ευθυνών προκαλεί συγκάλυψη. Όπως και νάχει το πράγμα η ΝΔ ζητεί να έρθουν να καταθέσουν πρώην υπουργοί Μεταφορών ήτοι Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Κώστας Καραμανλής, Χρήστος Σπίρτζης, αλλά και ο Γιώργος Γεραπετρίτης. Γιατί όμως αυτούς; Γιατί θέλει να ξεκινήσει η εξέταση από το 2013;

Η ΝΔ θέλει συγκεκριμένα  στο προσκήνιο επιπλέον τον υπουργό Υποδομών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη καθώς και τον Χρυσοχοΐδη που ήταν υπουργός την περίοδο 2013-2015. Ο τελευταίος άλλωστε είναι το πρόσωπο που επί κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου προκήρυξε τον διαγωνισμό για την περιβόητη σύμβαση «717» που αφορά το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού δικτύου. Το 2013 είναι η χρονιά – αφετηρία για την… άτυχη πορεία αυτής της σύμβασης, που συνοδεύτηκε από διαδοχικές καθυστερήσεις, παρατάσεις και κενά. Αυτά επί του παρόντος με τη σημείωση ότι η πολιτική εισέρχεται σε ακραία αντιπαράθεση με «πεδίο μάχης» πλέον ην κοινοβουλευτική επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό