24.5 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Επίσημο: Volvo EX30 [Τιμές] – Autoblog.gr

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Volvo αποκάλυψε σήμερα το EX30, το νέο της μικρό ηλεκτρικό crossover που τοποθετείται κάτω από το XC40 και βασίζεται στην SEA2 πλατφόρμα της Geely, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Zeekr X και Smart #1.

Το EX30 έχει μήκος 4,233 μέτρα, πλάτος 1,837 μέτρα, ύψος 1,555 μέτρα, με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 2,65 μέτρα. Το βάρος του ξεκινά από τα 1.830 κιλά και προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Στην έκδοση Single Motor υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, απόδοσης 272 ίππων με 343 Nm ροπής, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Διαθέτει LFP μπαταρία 49 kWh που χαρίζει αυτονομία έως 344 χλμ ανά φόρτιση (WLTP). Η έκδοση Single Motor Extended Rang φορά τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 272 ίππων με 343 Nm ροπής, αλλά χάρη στη NMC μπαταρία των 64 kWh έχει αυτονομία 480 χλμ ανά φόρτιση (WLTP), με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,3 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση Twin Motor Performance φορά την NMC μπαταρία με αυτονομία 426 χλμ. (WLTP) και έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά και έναν στον πίσω άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 428 άλογα με 543 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, χρόνος που το κάνει το γρηγορότερο Volvo όλων των εποχών.
Η τελική ταχύτητα όλων των εκδόσεων περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα, με την NMC μπαταρία να υποστηρίζει ταχυφορτιστή έως και 153 kW που την φορτίζει από το 10% έως το 80% σε περίπου 25 λεπτά. Η LFP μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως και 134 kW, απαιτώντας 26 λεπτά για να φορτίσει από το 10% έως το 80%.

Το 2024 θα αποκτήσει και Cross Country έκδοση που θα διαθέτει προστατευτικά πατώματος και προφυλακτήρων, άβαφα μαύρα προστατευτικά στους θόλους και στους προφυλακτήρες, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ζάντες 18″ ή 19″, όπως και εκτός δρόμου ελαστικά.
Στο εσωτερικό του EX30 συναντάμε μια 12,3″ με το σύστημα infotainment να έχει ενσωματωμένες εφαρμογές και προσφέρει υπηρεσίες της Google, όντας το πρώτο μοντέλο Volvo που εξοπλίζεται με ασύρματη λειτουργία Apple CarPlay.

Υπάρχει ένα soundbar, το πρώτο στο είδος του, που αντλεί έμπνευση από τη σχεδίαση οικιακών συστημάτων ήχου. Ενσωματώνει μία σειρά ηχείων και μέσω της ομαδοποίησης διαφορετικών ηχείων σε μία μονάδα, μειώνονται η καλωδίωση και τα άλλα υλικά που απαιτούνται. Αυτό είναι τοποθετημένο κάτω από το παρμπρίζ και έτσι ελευθερώνεται πολύ περισσότερος αποθηκευτικός χώρο στις πόρτες, αφού καθιστά τα ηχεία στις πόρτες περιττά.

Ακολουθώντας την ίδια προσέγγιση, η Volvo μετακίνησε τους διακόπτες για τα παράθυρα στην κεντρική κονσόλα. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να τοποθετήσουν τα τηλέφωνά τους σε ειδικές θήκες που βρίσκονται στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ενώ υπάρχει και ένα χρήσιμο αποθηκευτικό συρτάρι κάτω από την κεντρική κονσόλα.

Τα παραπάνω -και άλλα παραδείγματα- αποτυπώνουν μία ευρύτερη αντίληψη κεντρικοποίησης που διατρέχει το εσωτερικό του EX30, ενώ και το “ντουλαπάκι” του συνοδηγού έχει αλλάξει θέση, καθώς βρίσκεται κάτω από την κεντρική οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός μπορούν πλέον να το φτάνουν με ευκολία, ενώ έχει αυξημένη χωρητικότητα χάρη στο επίπεδο δάπεδο.
Οι τιμές του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι οι ακόλουθες.

Έκδοση
Τιμή (ευρώ)

Core Single Motor
37.572

Core Single Motor Extended Range
42.966

Plus Single Motor
40.610

Plus Single Motor Extended Range
46.624

Plus Twin Motor Performance
49.352

Ultra Single Motor Extended Range
49.848

Ultra Twin Motor Performance
52.576

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό