20.9 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Επίσημο: Ferrari 296 GT3 – Autoblog.gr

Ειδήσεις Ελλάδα

Τρεις μήνες μετά το shakedown της στο Fiorano, η Ferrari παρουσίασε σήμερα επίσημα την 296 GT3, ήτοι το νέο αγωνιστικό της ιταλικής εταιρίας που θα αντικαταστήσει τα 488 GT3 και 488 GT3 Evo, με τα οποία η Ferrari κέρδισε 107 τίτλους και 429 νίκες, συμμετέχοντας σε 770 αγώνες.

Το project ξεκίνησε το 2020, με τις πρώτες προσομοιώσεις μέσω CFD και μοντέλα προσομοιωτών. Στη συνέχεια ήρθαν οι δοκιμές στο εσωτερικό της Ferrari, οι οποίες καθόρισαν το αεροδυναμικό σχήμα του αυτοκινήτου μετά από πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας. Ακολούθησαν δοκιμές της αξιοπιστίας του κινητήρα και των δοκιμών της ακαμψίας του πλαισίου. Από το πρώτο shakedown στις 12 Απριλίου 2022, η νέα Ferrari έχει συμπληρώσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα προετοιμάζοντάς το νέο αγωνιστικό της για τους εξαντλητικούς αγώνες που θα πάρει μέρος.

Το αγωνιστικό ντεμπούτο της νέας αγωνιστικής Ferrari θα γίνει στις 24 ώρες της Daytona, τον Ιανουάριο του 2023, με τη εταιρία να αναφέρει ότι η 296 GT3 αντιπροσωπεύει το μέλλον της εταιρίας στους αγώνες GT, ενός κλάδου που πάντα γνώριζε τη στενότερη σχέση με τους πελάτες της και τη μεγαλύτερη μεταφορά τεχνολογίας και καινοτόμων λύσεων στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Το αεροδυναμικό πακέτο της 296 GT3 αποδίδει 20% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη από αυτή της 488 GT3, περιορίζοντας την ευαισθησία στις αλλαγές αεροδυναμικών μερών στο ελάχιστο.
Μηχανικά, η 296 GT3 παίρνει κίνηση από τον ολοκαίνουργιο V6 2,9-λίτρων (2.992 κ.εκ.) twin-turbo κινητήρα του αυτοκινήτου παραγωγής, ωστόσο έχει αφαιρεθεί ο ηλεκτροκινητήρας. Η περιεχόμενη γωνία του V είναι 120 μοίρες, με την απόδοση του συνόλου να αγγίζει τους 600 ίππους στις 7.250 σ.α.λ και τα 710 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.

Το κιβώτιο ταχυτήτων της 296 GT3 είναι νέο και ειδικά σχεδιασμένο για το αγωνιστικό, με τη Ferrari να έχει επιλέξει ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τοποθετημένο εγκάρσια για καλύτερη αεροδυναμική και κατανομή βάρους. Η ενεργοποίηση του συμπλέκτη είναι πλέον ηλεκτρονική και μπορεί να ελεγχθεί από το τιμόνι, και όχι μηχανική μέσω του πεντάλ του ποδιού, ενώ οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται ηλεκτρικά.
Το βάρος της 296 GT3 αγγίζει τα 1.250 κιλά, και όσον αφορά την ανάρτηση υπάρχουν διπλά ψαλίδια στον εμπρός και στον πίσω άξονα, σωληνοειδής ατσάλινοι βραχίονες και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 5 δρόμων. Για την πέδηση, στον εμπρός άξονα υπάρχουν δίσκοι 400 χλστ. και πάχους 36 χλστ., με εξαπίστονες δαγκάνες, ενώ στον πίσω η διάμετρος των δίσκων είναι στα 332 χλστ. και το πάχος τους στα 32 χλστ., με 4πίστονες δαγκάνες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό