21.1 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Επίσημο: Dacia Jogger, το νέο επταθέσιο μοντέλο της

Ειδήσεις Ελλάδα

Με την έκθεση του Μονάχου να ανοίγει τις πύλες της την ερχόμενη Δευτέρα, η Dacia παρουσιάσει σήμερα το Jogger, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το Lodgy και το MCV και προσφέρεται τόσο ως πενταθέσιο, όσο και ως επταθέσιο.
Μετά την παρουσίαση της νέας ταυτότητας της μάρκας στις 17 Ιουνίου, η ρουμάνικη εταιρία θα έχει στο περίπτερο της στο Μονάχο ολόκληρη την ανανεωμένη γκάμα της, με κύριο έκθεμα το Jogger, το οποίο αποτελεί τον “τέταρτο πυλώνα” της, μετά τα Spring, Sandero/Logan, και Duster.

Το όνομα Jogger αναφέρεται στον “αθλητισμό, τη φύση και τη θετική ενέργεια”, όπως εξηγεί η Dacia, και αντικατοπτρίζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου Dacia, ήτοι την πρακτικότητα, την στιβαρότητα και το προσιτό κόστος.
Σχεδιαστικά, το μοντέλο στο εμπρός μέρος μοιάζει αρκετά με το Sandero Stepway, αλλά στο προφίλ διακρίνονται οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και ο crossover χαρακτήρας του, με πλαστικά προστατευτικά τόξα στους θόλους των τροχών και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που ανέρχεται σε 200 χλστ.

Το μήκος του Jogger αγγίζει τα 4.547 χλστ., το πλάτος τα 1.784 χλστ., και το ύψος τα 1.632 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει σε 2.897 χλστ. Στην πενταθέσια έκδοση, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 708 λίτρα, ενώ στην επταθέσια τα 160 λίτρα. Με την αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων, στην 7θέσια έκδοση, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 565 λίτρα, ενώ με την δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη και την τρίτη αφαιρεμένη, τότε ο χώρος εκτοξεύεται στα 1.819 λίτρα. Επιπλέον, 24 λίτρα αποθηκευτικού χώρου είναι διαθέσιμα σε όλη την καμπίνα.

Μηχανικά, το Jogger προσφέρεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης. Στη βάση, σε μερικές αγορές θα υπάρχει ο SCe 65, ήτοι ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός, απόδοσης 65 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και δεν είναι διαθέσιμος στο Sandero Stepway.

Ακολουθεί ο TCe 110, ήτοι ο 1.000άρης τρικύλινδρος turbo κινητήρας, απόδοσης 110 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και ένα αυτόματο CVT αυτόματο κιβώτιο. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό και χάρη στο μπλοκ αλουμινίου, ο κινητήρας αυτός επιτυγχάνει μείωση του βάρους του. Με ροπή 200 Nm στις 2.900σ.α.λ., είναι, αυτή τη στιγμή, ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα του Jogger.

Τέλος, υπάρχει ο ECO-G 100, ήτοι ένας 1.000άρης κινητήρας με bi-fuel σύστημα και καύση υγραερίου, απόδοσης 100 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η μικτή κατανάλωση (σε WLTP) ξεκινά από τα 7,6 λίτρα/100 χλμ. (με 121 γρ. CO2/χλμ). Όταν λειτουργεί με υγραέριο, οι μέσες εκπομπές CO2 για το Jogger είναι 10% λιγότερες από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό