16.2 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Επίσημο: Νέα BMW X1 – Autoblog.gr

Ειδήσεις Ελλάδα

Με κάθε επισημότητα η BMW παρουσιάζει την τρίτη γενιά της X1, η οποία για πρώτη φορά προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρική. Το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, έχοντας εξελικτική σχεδίαση, υιοθετώντας τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις της γερμανικής εταιρίας.1Το μήκος της νέας X1 έχει αυξηθεί κατά 5,3 εκατοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, φτάνοντας τα 4,5 μέτρα, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 2,4 εκατοστά στα 1,845 εκατοστά, με το ύψος να αυξάνεται κατά 3 εκατοστά στα 1,642 μέτρα. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 2,2 εκατοστά στα 2,692 εκατοστά, με τα μετατρόχια να αυξάνονται κατά 3 εκατοστά στα 1,592 μέτρα μπροστά και 1,593 μέτρα πίσω. Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 20,5 εκατοστά, με το αυτοκίνητο να φορά ζάντες από 17″ έως 20″.2Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd και στο εσωτερικό συναντάμε το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive 8, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι διαστάσεων 10,25″ και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό 10,7″.
Το αυτοκίνητο φέρει μεταξύ άλλων ασύρματη βάση φόρτισης smartphones, 4 θύρες USB-C και μπορεί να εξοπλιστεί και με premium ηχοσύστημα Harman Kardon 205 watt με 12 ηχεία και τουίτερ ενσωματωμένα στην επένδυση της πόρτας.3Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 540 λίτρα, ο οποίος με την αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων (σε 40/20/40) ανεβαίνει στα 1.600 λίτρα. Υπάρχει επίσης μια κάμερα που βλέπει στο εσωτερικό που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να στέλνει φωτογραφίες από το εσωτερικό στο smartphone του και επίσης να ελέγχει το εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω της λειτουργίας τηλεχειρισμού της εφαρμογής My BMW App.4Η BMW υπόσχεται ότι η νέα X1 είναι πιο πολυτελής από ποτέ. Όχι μόνο σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, αλλά και σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Έξυπνος διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινο σπορ τιμόνι, full LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, σύστημα πλοήγησης, βοηθός στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα προειδοποίησης μπροστινής σύγκρουσης, αισθητήρας βροχής και αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας είναι μερικά από αυτά που συναντάμε στον βασικό εξοπλισμό.
Προσφέρονται σπορ καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση, με λειτουργία μνήμης και με οσφυϊκή υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας μασάζ. Έχουν γίνει βελτιώσεις τόσο στην ακουστική άνεση όσο και στην προστασία των επιβατών, με τη νέα X1 να φέρει αερόσακο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων.5Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης η νέα X1 μπορεί να εξοπλιστεί με τα Steering and Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου, Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder.
Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμιστούν μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, η οποία καθιστά επίσης δυνατή την προσθήκη νέων λειτουργιών (η διαθεσιμότητα εξαρτάται από το υλικό που έχει τοποθετηθεί στο όχημα και τις συνθήκες της αγοράς).6Η BMW λέει ότι σχεδόν όλα τα εξαρτήματα της μπροστινής ανάρτησης έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, με την πίσω ανάρτηση να διαθέτει σχεδιασμό τριών συνδέσμων. Για πρώτη φορά, διατίθεται μια προαιρετική προσαρμοζόμενη M ανάρτηση που μειώνει το ύψος κατά 1,5 εκατοστό.
Μηχανικά, η βασική έκδοση είναι η X1 sDrive18i που φορά τον τρικύλινδρο turbo 1,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης με 136 ίππων με 230 Nm ροπής. Η X1 xDrive23i κρύβει κάτω από το καπό της τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα που διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt και παράγει 204 άλογα με 320 Nm ροπής.7Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων η έκδοση X1 xDrive18 διαθέτει τον 2,0-λιτρο turbodiesel απόδοσης 150 ίππων με 360 Nm ροπής, με την έκδοση xDrive23d να φορά τον ήπιο υβριδικό 2,0-λιτρο turbodiesel που παράγει 197 άλογα με 400 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.8Η ηλεκτρική έκδοση ονομάζεται iX1 και αρχικά θα προσφέρεται από τον Νοέμβριο στην έκδοση xDrive30. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα που αποδίδουν 313 άλογα με 494 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα.
Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 64,7 kWh και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση έως και 130 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80% σε 29 λεπτά, με 120 χλμ αυτονομίας να μπορούν να προστεθούν μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης. Η αυτονομία του iX1 xDrive30 κυμαίνεται μεταξύ 413-438 χλμ ανά φόρτιση. Κατά τον πρώτο χρόνο αγοράς, η BMW προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο φόρτισης Ionity σε όλη την Ευρώπη.9Από τον Νοέμβριο του 2022 θα είναι διαθέσιμα και δύο plug-in υβριδικά σύνολα. Η X1 xDrive25e συνδυάζει τον τρικύλινδρο turbo 1,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης 136 ίππων με 230 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων με 247 Nm ροπής, αποδίδοντας συνδυαστικά 245 άλογα με 477 Nm ροπής, με την xDrive30e να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα βενζίνης αλλά αποδίδει 150 άλογα με 230 Nm ροπής και έναν δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 177 ίππων με 247 Nm ροπής, με το σύνολο να παράγει συνδυαστικά 326 άλογα με 477 Nm ροπής.
Η νέα BMW X1 θα είναι διαθέσιμη σε όλη την Ευρώπη από τον Οκτώβριο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Ρέγκενσμπουργκ της Γερμανίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό