24 C
Athens
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, 2024

Διαρροή στα υδραυλικά η αιτία για την φωτιά στο Jesko στην Αττική Οδό

Ειδήσεις Ελλάδα

Η σουηδική εταιρία προχώρησε σε έρευνα και το πόρισμα κατέληξε ότι η φωτιά προκλήθηκε από διαρροή υδραυλικού υγρού σε ελαττωματικό σωληνάκι στο πίσω μέρος του Jesko.

Αυτό σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες οδήγησαν στην πλήρη καταστροφή του Jesko. Η Koenigsegg θα προχωρήσει στην αντικατάσταση του καταστραμμένου Jesko με ένα ολοκαίνουργιο. Παρακάτω η ανακοίνωση της εταιρίας.

«Μετά το περιστατικό που συνέβη την περασμένη εβδομάδα στην Ελλάδα, όπου ένα Jesko έπιασε φωτιά, υπήρξε μια έρευνα όλο το εικοσιτετράωρο στην Koenigsegg για να καταλάβουν τι συνέβη.

Το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δεν τραυματίστηκε. Γι’ αυτό είμαστε απίστευτα ευγνώμονες.

Ζητήσαμε από όλους τους ιδιοκτήτες Jesko να μην οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση, ενώ συγκεντρώνουμε όλα τα αυτοκίνητα στα κέντρα σέρβις μας.

Το δοχείο καυσίμου, το σύστημα λαδιού κινητήρα και το σύστημα λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων παρέμεναν άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς και δεν είχαν εκτεθεί ή επηρεαστεί από την πυρκαγιά, ούτε από την πηγή της φωτιάς.

Ωστόσο, πίσω από το αυτοκίνητο στο δρόμο υπήρχε μια λωρίδα υδραυλικού υγρού. Δεδομένου αυτού, ερευνήσαμε το υδραυλικό σύστημα υπό πίεση, το οποίο είναι το μόνο σύστημα που περιέχει αυτό το υγρό.

Εξετάζοντας προσεκτικά το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε επίσης ότι ένας σωλήνας υδραυλικού συστήματος υπό πίεση είχε υποστεί βλάβη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αυτό σε συνδυασμό με τα ίχνη υδραυλικού υγρού στο δρόμο υποδεικνύουν σαφώς ότι αυτή ήταν η αιτία της πυρκαγιάς.

Ελέγχουμε τώρα την εγκατάσταση όλων των υδραυλικών σωληνώσεων σε αυτή την περιοχή σε όλα τα Jesko παραγωγής και σε όλα τα Jesko που βρίσκονται στην φάση της παραγωγή, για να διασφαλίσουμε ότι η εγκατάσταση δεν είναι εκτεθειμένη.

Επιπλέον, για να προσθέσουμε ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας, δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε τώρα μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που μπορεί να αντιληφθεί μια πτώση πίεσης ή διαρροή σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και να κλείσει αμέσως το υδραυλικό σύστημα, για να αποφευχθεί μια πυρκαγιά, ακόμη και αν υπάρξει ποτέ ξανά διαρροή.

Στόχος μας είναι να είμαστε σε θέση να κυκλοφορήσουμε την πρώτη έκδοση του λογισμικού αυτής της πρόσθετης λειτουργίας στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, ενώ θα ελέγξουμε και θα κυκλοφορήσουμε τα αυτοκίνητα αμέσως μετά.

Είμαστε επίσης απίστευτα ευγνώμονες στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην Ελλάδα για τη συνεχή υποστήριξή του και για το γεγονός ότι θα μπορέσουμε να τον προμηθεύσουμε με ένα νέο αυτοκίνητο, ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του στην Koenigsegg.

 Με εκτίμηση,Christian von Koenigsegg».

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό