13.4 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Διέρρευσε -μερικώς- το Volvo EX30

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Volvo έχει κάνει γνωστό ότι στις 15 Ιουνίου θα αποκαλύψει το EX30, αλλά σήμερα βλέπουμε την πρώτη -κακής ποιότητας- διαρροή επίσημης φωτογραφίας του μοντέλου.
Αυτή έρχεται από τον configurator της σουηδικής εταιρίας, με το EX30 να είναι ένα μικρό ηλεκτρικό SUV, που θα τοποθετηθεί κάτω από το XC40 Recharge. Η παραγωγή του θα γίνεται στη Κίνα και θα προσφέρεται με αρκετές μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας.

Ο CEO της Volvo, Jim Rowan, προβλέπει πως το EX30 θα παίξει “μεγάλο ρόλο” στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου αύξησης των πωλήσεων κατά 70% έως το 2025. Η Volvo θέλει να παραδίδει 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, ενώ την ίδια ημέρα με την παρουσίαση του, θα γίνει επίσης διαθέσιμο για παραγγελία σε επιλεγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.

Η εταιρία αναφέρει ότι το EX30 σχεδιάστηκε για να έχει το μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα από κάθε άλλο μοντέλο της μέχρι σήμερα, και αντιμετωπίζοντας τις εκπομπές στο σύνολο της διαδικασίας παραγωγής και του κύκλου ζωής του EX30, η Volvo πέτυχε να ελαττώσει το συνολικό του αποτύπωμα άνθρακα για 200.000 χλμ. οδήγησης σε κάτω από 30 τόνους.

Πρόκειται για μία μείωση της τάξης του 25% σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά C40 και XC40 και για ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο της να ελαττώσει τις συνολικές μας εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2025.
Ωστόσο, για να μειωθεί το συνολικό αποτύπωμα ενός αυτοκινήτου, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αρκετή. Ένα αυτοκίνητο δεν οδηγείται μόνο, αλλά σχεδιάζεται, εξελίσσεται, κατασκευάζεται και μεταφέρεται επίσης. Όλα αυτά τα στάδια προσφέρουν ευκαιρίες για την περαιτέρω μείωση των αερίων του θερμοκηπίου.

Η Volvo έχει μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα του EX30 κατά 75% σε σχέση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά μας μοντέλα χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά παντού. Περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου του αλουμινίου που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του αυτοκινήτου είναι ανακυκλωμένο, ενώ το ίδιο ισχύει και για περίπου το 17% όλου του χάλυβα, κάτι που μειώνει περαιτέρω την περιβαλλοντική επίπτωση από αυτά τα υλικά.
Η ίδια προσέγγιση εφαρμόζεται και στο εσωτερικό, καθώς το πιο βιώσιμο εξάρτημα είναι το εξάρτημα που δεν υφίσταται. Με οδηγό τη βελτιστοποίηση ως αρχή βιώσιμης σχεδίασης για το εσωτερικό του Volvo EX30, οι σχεδιαστές μας κατάφεραν να συγκεντρώνουν σε ένα εξάρτημα πολλαπλές λειτουργίες.
Περίπου το 17% όλων των πλαστικών του αυτοκινήτου, από εξαρτήματα του εσωτερικού έως τους προφυλακτήρες, είναι ανακυκλωμένα, πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ όλων των αυτοκινήτων Volvo έως σήμερα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό