25.4 C
Athens
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου, 2024

Αυτή η Porsche 911 Speedster είναι μοναδική – κυριολεκτικά και μεταφορικά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Από το 1954 μέχρι και σήμερα οι εκδόσεις Speedster αποτελούν μέρος της ιστορίας της Porsche συνδυάζοντας την χαρά της οδήγησης χωρίς οροφή με ιδιαιτέρως εκφραστικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Διθέσιες, με πολύ ξεχωριστό πίσω μέρος και πιο κοντό παρμπρίζ, οι 911 Speedster ήταν ανέκαθεν εξαιρετικά ελκυστικές και πολύ δημοφιλείς στην αγορά των μεταχειρισμένων. Η Porsche πρόσφερε εκδόσεις Speedster τόσο για την λεγόμενη “G-Series”, την δεύτερη γενιά της 911 δηλαδή και την Type 964, την 3η γενιά του εμβληματικού sports car αλλά με εξαίρεση δύο one-off και πολύ αργότερα, ένα μοντέλο που ανακατασκευάστηκε ως μέρος μίας “εργοστασιακής αναπαλαίωσης”, δεν πρόσφερε καμία Speedster για την τέταρτη γενιά της 911, την Type 993. Αυτή την ανορθογραφία επέλεξε να διορθώσει τώρα, μέσω του Sonderwunsch προγράμματος που δίνει την δυνατότητα σε πολύ πλούσιους πελάτες να δημιουργήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους.

Ο πελάτης στην προκειμένη περίπτωση είναι ο Ιταλός σχεδιαστής Luca Trazzi και το αυτοκίνητο των ονείρων του είναι η Type 993 Porsche 911 Speedster που παρουσίασε η γερμανική εταιρία κατά τη διάρκεια της Monterey Car Week στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Το ταξίδι για τον Luca Trazzi ξεκίνησε με μία επίσκεψη στο αρχείο της Porsche ώστε να κάνει μία ενδελεχή έρευνα στην ιστορία της Speedster και να πάρει επιπλέον ιδέες για την δική του. Φυσικά, ο Trazzi έφτασε στο πρώτο meeting με το δικό του βιβλίο, γεμάτο σκίτσα και λεπτομερείς περιγραφές για το πώς πρέπει να είναι η Speedster που ζήτησε από την Porsche να κατασκευάσει. Οι επισκέψεις στην εταιρία ήταν τόσο συχνές που η Porsche του έδωσε την δική του ταυτότητα οπότε δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ο Tazzi είχε πολύ ενεργό ρόλο στη δημιουργία της μοναδικής Speedster.

Ως βάση επιλέχθηκε μία Porsche 911 Carrera Cabriolet του 1994 η οποία πολύ σύντομα διελύθη εις τα στοιχεία, εξ ων συνετέθη για να κάνει ως ένα γυμνό πλαίσιο πλέον, το πατροπαράδοτο “μπάνιο” στα στοιχεία που θα προστατεύσουν το μέταλλο από την διάβρωση. Το εμπρός μέρος δεν έχει αλλάξει πολύ αλλά φιλοξενεί πλέον ένα νέο splitter και τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα με τα τετραπλά, χαρακτηριστικά LED που αποτελούν την υπογραφή όλων των μοντέρνων Porsche. Από εκεί και πέρα, το παρμπρίζ είναι πιο κοντό, οι μαύροι κωνικοί καθρέφτες είναι ένα κλασικό σχέδιο των sports cars της δεκαετίας του ’60, τα μαρσπιέ που αντλούν επιρροές από την 911 Turbo (Type 993) ενώ οι 18άρες “Turbo” ζάντες ελαφρού κράματος σε μαύρο χρώμα γεμίζουν τους θόλους και δημιουργούν μία έντονη αντίθεση με το έντονο κίτρινο χρώμα του αμαξώματος – ειδικό για την συγκεκριμένη εφαρμογή και βαφτισμένο με το όνομα του σκύλου του Luca Trazzi, “Otto”. Εκεί που ξεχωρίζει η νέα Speedster από τις υπόλοιπες Type 993 είναι στο πίσω μέρος με τις πανέμορφες καμπύλες και τις χαρακτηριστικές “καμπούρες” πίσω από την καμπίνα.

Το εσωτερικό είναι μία γιορτή δέρματος και ανθρακονημάτων σε μαύρο χρώμα με κίτρινες λεπτομέρειες τόσο στο κέντρο των καθισμάτων με ένα καρό μοτίβο που διατρέχει σχεδόν ολόκληρο τον διαμήκη άξονα τους, το λογότυπο “Speedster” στα προσκέφαλα και τις ραφές σχεδόν σε ολόκληρη την καμπίνα. Τα ανθρακονήματα στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα, το χειρόφρενο κ.α. χαρίζει μία διαφορετική, πιο σπορ αύρα ενώ το σύγχρονο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που προέρχεται από τον κατάλογο της Porsche Classic κάνει την μοναδική αυτή δημιουργία λίγο πιο πρακτική, πιο εύχρηστη και πιο μοντέρνα. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι ο κινητήρας, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης της Type 993 Speedster προέρχονται από την 911 Carrera RS εκείνης της γενιάς με τον αερόψυκτο 6-κύλινδρο boxer να είναι σε εκείνο το σημείο, ο ισχυρότερος κινητήρας της Porsche παράγοντας από 3.8 λίτρα και χωρίς κανενός είδους υπερτροφοδότηση περί τα 300 άλογα – κάτι παραπάνω από αρκετά δεδομένης της φιλοσοφίας της “νέας” Speedster.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό