28.4 C
Athens
Πέμπτη, 27 Ιουνίου, 2024

Αυτή είναι η Mercedes 190E 2.5-16 Evo II των 714.000 ευρώ!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το project της μοντέρνας Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II που όπως έχει κάνει γνωστό εδώ και κάποιες εβδομάδες, ετοιμάζει η HWA προχωράει κανονικά και αυτή είναι η πρώτη φορά που έχουμε την δυνατότητα να θαυμάσουμε το επερχόμενο restomod στην πραγματικότητα καθώς ότι έχουμε δει μέχρι στιγμής αποτελούσε προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας. Αυτή είναι λοιπόν η HWA EVO όπως ονομάζεται επίσημα και η γερμανική εταιρία δεν έδωσε στη δημοσιότητα μονάχα τις πρώτες φωτογραφίες του πανάκριβου και άκρως εντυπωσιακού μοντέλου αλλά και τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά. Κάθε HWA EVO βασίζεται στο πλαίσιο μίας εργοστασιακής Mercedes-Benz 190E. Αφού δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών, απογυμνωθεί, καθαριστεί και “δεθεί” με επιπλέον ενισχύσεις το άδειο κουφάρι αποκτά νέα εμπρός και πίσω υποπλαίσια που θα χρησιμοποιηθούν μεταξύ άλλων και για την στήριξη της ανάρτησης και κατασκευάζονται από ατσάλι και αλουμίνιο. Από εκεί και πέρα, το ανθρακονημάτινο αμάξωμα μιμείται τις γραμμές της αυθεντικής 190E 2.5-16 Evo II που είναι ούτως ή άλλως πολύ επιθετική και διαθέτει τόσο το χαμηλό εμπρός splitter όσο και την μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος ενώ νέα και φαρδύτερα είναι τα φτερά αλλά και τα φωτιστικά σώματα που διατηρούν το ίδιο σχήμα αλλά ενσωματώνουν LED τεχνολογία αλλάζοντας ελαφρώς το ύφος του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό δεν κρύβεται ο τετρακύλινδρος, ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας που είχε εξελίξει η Cosworth για το αυθεντικό παράδειγμα. Κρίμα… Για την EVO η HWA επέλεξε έναν twin-turbo V6 της Mercedes-Benz γιατί σύμφωνα με την ίδια αποτελεί “την βέλτιστη λύση για χαμηλό βάρος, compact packaging και ευέλικτη οδική συμπεριφορά”. Ο 3-λιτρος κινητήρας διαθέτει πλέον σύστημα λίπανσης τύπου ξηρού κάρτερ και είναι ικανός για 450 ίππους και 550 Nm ροπής στην στάνταρ μορφή του ενώ οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο Affalterbach που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 500 άλογα! Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι ο V6 είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα συνεισφέροντας δραστικά στην διαμόρφωση της τέλειας κατανομής βάρους 50:50 των 1.360 κιλών της HWA EVO ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα.

Κατά τα άλλα, η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της KW (χειροκίνητα στην βασική έκδοση και ηλεκτρονικά με το πακέτο Affalterbach) και το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με δίσκους 380 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 360 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω. Η HWA δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την καμπίνα της EVO αλλά δηλώνει ότι μπροστά από τον οδηγό θα βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που θα θυμίζει τα αναλογικά όργανα της 190E 2.5-16 Evo II ενώ τα bucket καθίσματα θα προέρχονται από την Recaro. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η HWA θα κατασκευάσει μόλις 100 αντίτυπα με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει τουλάχιστον €714.000 προ φόρων αλλά ακόμα και με αυτή την εξωφρενική τιμή, περίπου το 75% των EVO έχει ήδη προ-πωληθεί!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό