23.2 C
Athens
Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2024

Αυτή είναι η νέα, υβριδική Bentley Flying Spur!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο εμβληματικός W12 της Bentley (και όχι μόνο) αποσύρεται για να απολαύσει την συνταξιοδότηση του σε κάποιο εξωτικό θέρετρο της Αγγλίας και την θέση του παίρνει ένας ολοκαίνουριος, υβριδικός V8 με ακόμα περισσότερη ισχύ. Ο κινητήρας έχει ήδη πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην Continental GT Speed αλλά δεν αποτελεί αποκλειστικότητα του grand tourer καθώς η Bentley μόλις παρουσίασε την επίσης νέα Flying Spur και εντελώς αναμενόμενα κάτω από το μακρύ καπό του sedan βρίσκεται ο λεγόμενος και “Ultra Performance Hybrid”.

Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν θα στενοχωρηθούν πολλοί για την απώλεια του W12. Μπορεί να είχε χαρακτήρα αλλά σε οποιονδήποτε άλλο τομέα, ο plug-in υβριδικός V8 απλά συντρίβει τον προκάτοχο του. Καταρχάς, είναι ικανός για 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής και αυτά τα νούμερα κάνουν τη νέα Flying Spur το ισχυρότερο τετράθυρο sedan που έχει κατασκευάσει η Bentley στην ιστορία της. Έπειτα, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε την ικανότητα της Flying Spur να κινείται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και κατά συνέπεια χωρίς να εκπέμπει ρύπους με ταχύτητα έως 140 km/h ή όσο ο οδηγός δεν πατάει το πεντάλ του γκαζιού πέραν των ¾ της διαδρομής του. Σύμφωνα με την Bentley, ο ηλεκτροκινητήρας των 190 ίππων είναι κάτι παραπάνω από ικανός για να κινήσει από μόνος του το μεγάλο sedan ενώ αντλώντας ενέργεια από μία μπαταρία 25.9 kWh, η ηλεκτρική αυτονομία της Flying Spur αγγίζει τα 76 χιλιόμετρα. Με την μπαταρία και το ρεζερβουάρ γεμάτα, η νέα πρόταση της αγγλικής μάρκας μπορεί να διανύσει έως 829 χιλιόμετρα και αυτό το νούμερο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο δεδομένου του μεγέθους και του βάρους του αυτοκινήτου.

Δεν είναι όμως μόνο ο κινητήρας νέος στην Bentley Flying Spur. Η εταιρία έχει δουλέψει πολύ σε όλα αυτά που δεν φαίνονται αλλά κάνουν το νέο μοντέλο μία πολύ πιο δυναμική πρόταση. Ο υβριδικός V8 για παράδειγμα, είναι βαρύτερος (κατά 209 κιλά μάλιστα) σε σύγκριση με τον παλιό W12 αλλά αλλάζει δραστικά την κατανομή του βάρους καθώς τώρα, το 52% της μάζας του αυτοκινήτου επιβαρύνει τον πίσω άξονα (προηγουμένως 47%) αυξάνοντας την πρόσφυση. Ανανεωμένο είναι και το πλαίσιο αλλά και η ανάρτηση με νέα αμορτισέρ που σύμφωνα με την εταιρία προσφέρουν αισθητά περισσότερη άνεση στο Comfort mode χωρίς να θυσιάζεται ο έλεγχος των κλίσεων στο Sport mode. Άξιο αναφοράς είναι ότι το σύστημα Active Chassis ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της Flying Spur συνδυάζοντας μία ενεργή ανάρτηση με ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας που έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις.

Όσο για τον παράγοντα εμφάνιση, η νέα Flying Spur θα μπορούσε να είναι ένα πολύ δύσκολο επίπεδο στο παιχνίδι “Βρες τις διαφορές”. Στο εμπρός μέρος εντοπίζουμε τη νέα γρίλια που συνδυάζεται με νέο προφυλακτήρα και ένα διακριτικό splitter ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο κεντρικός αισθητήρας για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Προαιρετικά, η εταιρία προσφέρει και το Styling Specification πακέτο αν και περισσότερο νόημα έχει να μιλήσουμε για το εσωτερικό που κάνει ένα μεγάλο τεχνολογικό άλμα επωφελούμενο από την αναβαθμισμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Bentley. Εκεί βρίσκουμε έναν νέο, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία αγνώστου μεγέθους οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που προσφέρει πολλαπλές επιλογές συνδεσιμότητας μεταξύ των οποίων το ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και over-the-air αναβαθμίσεις.

Το “βασικό” ηχοσύστημα προσφέρει 10 ηχεία και 650W ισχύος αλλά υπάρχει τόσο ένα με 16 ηχεία και 1.500W όσο και ένα με 19 ηχεία και 2.200W, αμφότερα της Bang & Olufsen ενώ ως το κερασάκι στην τούρτα η Bentley αναφέρει ότι το νέο laminated γυαλί στο παρμπρίζ και τα παράθυρα κάνει την Flying Spur 9 decibel πιο ήσυχη από τον προκάτοχο της. Καθόλου άσχημα…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό