28.7 C
Athens
Κυριακή, 23 Ιουνίου, 2024

Αυτή είναι η καυτή Lancia Ypsilon HF

Ειδήσεις Ελλάδα

Όταν η Fiat Chrysler Automobiles συγχωνεύθηκε με το PSA Group πριν από κάποια χρόνια για να δημιουργήσουν την Stellantis πολλοί ήταν αυτοί που εξέφρασαν την ανησυχία τους για την επιβίωση κάποιων εταιριών που ναι, είχαν πλούσια ιστορία αλλά από την άλλη, εδώ και πολύ καιρό ζούσαν με μηχανική υποστήριξη και θα μπορούσε να πει κάποιος, εις βάρος των εταιριών που έφερναν τα κέρδη. Μία από αυτές τις μάρκες ήταν η Lancia αλλά από την αρχή η Stellantis έκανε ξεκάθαρες τις προθέσεις της να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία σε όλους. Μία πραγματική δεύτερη ευκαιρία, με χρόνο, πόρους και πρόσβαση το τεράστιο οπλοστάσιο του ομίλου. Για την Lancia η νέα εποχή ξεκίνησε με την ολοκαίνουρια και αμιγώς ηλεκτρική Ypsilon πριν από λίγο καιρό. Η συνέχεια ήρθε με την προσθήκη της εξηλεκτρισμένης έκδοσης και τώρα, πιστή στο ραντεβού και τις υποσχέσεις της, η ιταλική εταιρία παρουσιάζει την κορυφαία εκδοχή του νέου μοντέλου: την Ypsilon HF!

Η Lancia Ypsilon HF είναι αμιγώς ηλεκτρική και χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων ανάμεσα στους τροχούς του εμπρός άξονα, ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 54 kWh. Σύμφωνα με την Lancia, το ηλεκτρικό hot-hatchback δεν χρειάζεται περισσότερα από 5.8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h από στάση ενώ από το πακέτο της Ypsilon HF δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα φαρδύτερα μετατρόχια και η χαμηλωμένη, σπορ ανάρτηση που εξασφαλίζουν ότι οι συγκινήσεις που προσφέρει το νέο μοντέλο δεν θα σταματούν εκεί που ξεκινούν οι στροφές. Προς το παρόν, δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά αλλά οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την επίσημη πρεμιέρα της Ypsilon HF δείχνουν έναν νέο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, φαρδύτερα φτερά και φυσικά, τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος που γεμίζουν ιδανικά τους θόλους. Θα είχαμε περισσότερα να πούμε αν η Lancia έδινε στη δημοσιότητα περισσότερες εικόνες αλλά ας μείνουμε εδώ καθώς ούτως ή άλλως αυτό είναι ένα είδος πρόγευσης αφού η Ypsilon HF δεν πρόκειται να λανσαριστεί πριν τον Μάιο του 2025. Η εταιρία όμως δεν παρέλειψε να ανακοινώσει ότι η “HF” περιποίηση δεν είναι κάτι που θα περιοριστεί στη νέα Ypsilon αλλά αντιθέτως θα εφαρμοστεί σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα – το crossover με ονομασία Gamma και το μεγαλύτερο hatchback που θα σημάνει την επιστροφή της Delta δηλαδή.

Επιπρόσθετα, να συμπληρώσουμε ότι η Delta δεν είναι η μοναδική επιστροφή που προγραμματίζει η Lancia για το μέλλον, με την ιταλική μάρκα να ανακοινώνει επίσημα την επιστροφή της στον χώρο των rallies με την Ypsilon Rally 4 HF. Για να χτυπήσει ακόμα πιο δυνατά την χορδή της νοσταλγίας, η Lancia έντυσε το νέο rally car με μία νέα “εκτέλεση” της εμβληματικής Martini livery που θυμίζει έντονα το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρίας ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η Rally 4, σε αντίθεση με την πολιτική HF δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρική αλλά θα κινείται χάρη σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου 1200άρη.

Στην συγκεκριμένη εφαρμογή αυτός είναι ικανός για κάτι περισσότερο από 210 ίππους ενώ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων για να στείλει την ισχύ στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός επίσης μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που βοηθά στην μεγιστοποίηση της πρόσφυσης ανεξαρτήτως επιφάνειας οδοστρώματος. Φυσικά, περιμένουμε από την αγωνιστική Ypsilon να διαθέτει αναβαθμίσεις σε όλα τα υποσυστήματα (διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης, πλαισίου κλπ). Περιμένουμε με ανυπομονησία από την εταιρία να αποκαλύψει το ακριβές χρονοδιάγραμμα της επιστροφής της στα rallies…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό