Μια από τις 10 περιπτώσεις “Οδύσσειας” από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ έφερε στο φως o ΣΚΑΪ 100,3, για τις οποίες χθες ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης ανακοίνωσε πειθαρχικό έλεγχο.
Μιλώντας στον σταθμό η ασφαλισμένη, τόνισε ότι εδώ και ενάμισι χρόνο αναμένει την αποζημίωσή της από τον ΕΦΚΑ μετά από εργατικό ατύχημα που είχε τον Ιανουάριο του 2020.
Αν και έχει συμπληρωθεί ο φάκελος για την αποζημίωσή της από τον Ιούνιο του 2020, ωστόσο τον Απρίλιο του 2021 κατάφερε να επικοινωνήσει με την διευθύντρια του συγκεκριμένου ασφαλιστικού φορέα των ξενοδοχοϋπαλλήλων η ασφαλισμένη, όπως ανέφερε στον ΣΚΑΙ .
Η διευθύντρια παρέπεμψε την ασφαλισμένη στην μοναδική υπάλληλο, με την οποία ωστόσο αν και την αναζήτησε δεν κατάφερε να συνομιλήσει καθώς δεν απαντούσε στο τηλέφωνο. Μάλιστα η διευθύντρια προέτρεψε την ασφαλισμένη αν εντοπίσει την υπάλληλο να της επισημάνει ότι πρέπει να αποσταλεί ο φάκελός της στην διευθύντρια ώστε να υπογραφεί η αποζημίωσή της.
Όπως είπε η ασφαλισμένη στον ΣΚΑΙ μετά από 1,5 χρόνο ταλαιπωρίας ακόμα δεν έχει αποζημιωθεί από τον ΕΦΚΑ.