32.1 C
Athens
Δευτέρα, 17 Ιουνίου, 2024

Αλλαγές στoυς τρόπους φορολόγησης φέρνουν τα ηλεκτρικά

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Καλιφόρνια διερευνά νέους τρόπους ανάκτησης των χαμένων εσόδων από τον φόρο κατανάλωσης βενζίνης από τα ηλεκτρικά οχήματα μέσω ενός πιλοτικού προγράμματος με την ονομασία «California Road Charge», το οποίο θα παρακολουθεί την απόσταση των χιλιομέτρων που κάνουν τα αυτοκίνητα.

Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνονται, η Πολιτεία χάνει σημαντικά έσοδα, καθώς τα αυτοκίνητα αυτά δεν πληρώνουν φόρους βενζίνης.

Επί του παρόντος, οι ιδιοκτήτες EV πληρώνουν ετήσιο τέλος 100 δολαρίων, αλλά αυτό είναι πολύ λιγότερο σε σύγκριση με τα 300 δολάρια ετησίως που συνεισφέρουν οι οδηγοί οχημάτων εσωτερικής καύσης.

Από την 1η Ιουλίου, το εξάμηνο πιλοτικό πρόγραμμα θα προσφέρει στους εθελοντές 400 δολάρια για να εγκαταστήσουν είτε μια συσκευή εντοπισμού στο όχημά τους, είτε να χρησιμοποιήσουν συνδεδεμένα συστήματα που παρέχονται από τον κατασκευαστή, είτε να υποβάλουν φωτογραφίες του χιλιομετρητή.

Η Καλιφόρνια, με πάνω από 30 εκατομμύρια οχήματα, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα έσοδα από τον φόρο βενζίνης για να χρηματοδοτήσει τον προϋπολογισμό της για τους οδικούς άξονες ύψους 8-9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Με 1,5 εκατομμύριο EV στους δρόμους και τον αριθμό τους να αυξάνεται, η πολιτεία αναμένει έλλειμμα χρηματοδότησης.

Για παράδειγμα, από το 2022 έως το 2023, η Καλιφόρνια πρόσθεσε περίπου 400.000 ηλεκτρικά ενώ έχασε 300.000 οχήματα εσωτερικής καύσης.

Η πρόταση παρακολούθησης των χιλιομέτρων είναι αμφιλεγόμενη καθώς εγείρει ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Η Καλιφόρνια επιδιώκει να εξισορροπήσει τη δίκαιη φορολόγηση με τις ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, ελπίζοντας ότι το νέο σύστημα θα διασφαλίσει ότι όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα συνεισφέρουν εξίσου στη συντήρηση των υποδομών.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό