26.9 C
Athens
Κυριακή, 23 Ιουνίου, 2024

Έτοιμη η υβριδική Porsche 911 – Ντεμπούτο στις 28 Μαΐου

Ειδήσεις Ελλάδα

Οι αγγλοσάξωνες λένε ότι δεν μπορείς να μάθεις σε γέρικο σκυλί νέο κόλπα. Στο χωριό μου λέγανε ότι γέρικο άλογο καινούρια περπατησιά δεν βάνει. Η ουσία είναι ότι όσο γερνάει ο άνθρωπος, δυσκολεύεται να προσαρμοστεί, να αλλάξει και να παραμείνει σύγχρονος και ακμαίος. Η Porsche 911 έχει μπει στην 6 δεκαετία της ζωής της κι όμως παραμένει μοντέρνα και πρόθυμη όχι μόνο να μάθει νέα κόλπα αλλά και να δείξει στους νεότερους ότι… ο παλιός είναι αλλιώς. Η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες  από το εκτενέστατο, διεξοδικότατο και ιδιαίτερα επίπονο πρόγραμμα δοκιμών του υβριδικού sports car επιβεβαιώνοντας ότι το μοντέλο πέρασε με επιτυχία την συγκεκριμένη φάση και τώρα βάζει τα καλά του για να παρουσιαστεί στο κοινό στις 28 Μαΐου.

“Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 υπό διάφορες συνθήκες σε ολόκληρο τον κόσμο. Από το ακραίο κρύο μέχρι την ακραία ζέστη, όπως για παράδειγμα στις τελευταίες φάσεις των δοκιμών στο Ντουμπάι. Είτε μιλάμε για υψηλά φορτία στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών διαδρομών είτε σε καταστάσεις σταμάτα-ξεκίνα σε αστικό περιβάλλον, η νέα 911 έχει κατακτήσει ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις με περίσσεια αυτοπεποίθηση. Συνολικά, οι μηχανικοί και οδηγοί μας έχουν καταγράψει περισσότερα από 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών!“
Δήλωσε ο αντιπρόεδρος επιφορτισμένος με τις σειρές 911 και 718, Frank Moser. Χαρακτηριστικό της ταχύτητας που έχει καταφέρει να αποκομίσει η Porsche από το υβριδικό σύστημα αγνώστων τεχνικών χαρακτηριστικών είναι το γεγονός ότι ο Jorg Bergmeister πέτυχε χρόνο της τάξης των 7 λεπτών και 16.934 δευτερολέπτων στην “Πράσινη Κόλαση” του Nurburgring – ένας χρόνος που είναι 8.7 δευτερόλεπτα ταχύτερος από την αντίστοιχη έκδοση του απερχόμενου μοντέλου, χωρίς όμως να διευκρινίζεται για ποια έκδοση συγκεκριμένα, μιλάμε. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η υβριδική Porsche 911 που σημείωσε αυτό τον εξαιρετικό χρόνο, δεδομένου ότι η Porsche 911 Turbo S για παράδειγμα, βρίσκεται στην περιοχή των 7 λεπτών και 17 δευτερολέπτων, εξοπλιζόταν με τα στάνταρ ελαστικά που (θα) βγαίνει από το εργοστάσιο  και το προαιρετικό, αλλά διαθέσιμο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει και τη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος και αυξάνει την downforce σε υψηλές ταχύτητες.

Να σημειώσουμε επίσης ότι η υβριδική έκδοση της εμβληματικής Porsche 911 θα αποτελέσει μέρος του καθιερωμένου facelift που αναμφίβολα θα περιέχει επιπλέον επεμβάσεις στην εμφάνιση, την καμπίνα αλλά και τα μηχανικά. Οι αλλαγές αυτές θα επιτρέψουν στο γερμανικό sports car να διατηρήσει την ελκυστικότητα του για άλλα 2 με 3 χρόνια τουλάχιστον αλλά καλύτερα να περιμένουμε για να δούμε τι έχει ετοιμάσει και θα μας παρουσιάσει περήφανη η εταιρία που τα τελευταία… αρκετά χρόνια, μοιάζει κυριολεκτικά ανίκανη να λανσάρει ακόμα και ένα μέτριο μοντέλο. Το ποσοστό επιτυχίας της είναι εξαιρετικό και εντυπωσιακό!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό