29.9 C
Athens
Κυριακή, 30 Ιουνίου, 2024

Έρχονται τα plug-in hybrid Evoque και Discovery Sport – Αυτοκίνητο

Ειδήσεις Ελλάδα

Το πλέον χαρακτηριστικό, είναι ότι τα premium μοντέλα, εφοδιάζονται με ένα τρικύλινδρο σύστημα plug-in hybrid, αρκετά αθόρυβο. Ο συνδυασμός της ηλεκτροκίνησης, της μείωσης του μεγέθους και του βάρους, δίνει εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου, ηλεκτρική αυτονομία και οδήγηση στην πόλη με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Τα νέα μοντέλα συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα 1.5 lt – 200 hp (147kW), με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 hp (80 kW), ενσωματωμένο στον πίσω άξονα (Electric Rear Axle Drive) και τροφοδοτούμενο από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνολική ισχύς και στα δύο μοντέλα αγγίζει τους 309 ίππους, με 540 Nm ροπής.

Το σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που ζυγίζει 5 κιλά λιγότερο, από το κιβώτιο 9 ταχυτήτων που χρησιμοποιείται στα άλλα μοντέλα.Το αποτέλεσμα είναι το Range Rover Evoque να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,4 δευτ., και το Discovery Sport σε 6,6 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται και στα δύο, στην ηλεκτρική κίνηση, στα 135 χλμ./ώρα.

Το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32 γρ./χλμ. CΟ2, έχει αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης 66 χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 1,4 λίτρα/100χλμ. Αντίστοιχα, το Discovery Sport P300e μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 62 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ισχύ, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 1,6 λίτρα /100  χλμ. και οι εκπομπές CO2 μόλις 36 γρ./χλμ.

Για καλύτερη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις ρυθμίσεις. Στην HYBRID (η προεπιλεγμένη λειτουργία οδήγησης), το σύστημα συνδυάζει αυτόματα ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα. Η λειτουργία προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης και στην υπολειπόμενη αυτονομία της μπαταρίας. Η είσοδος ενός προορισμού στο σύστημα πλοήγησης ενεργοποιεί τη λειτουργία Predictive Energy Optimisation (PEO) για την έξυπνη ενσωμάτωση δεδομένων διαδρομής και GPS με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της άνεσης για το επιλεγμένο ταξίδι.

Στη ρύθμιση EV (ηλεκτρική), το όχημα λειτουργεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία, για ήσυχες διαδρομές με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων. Στη δε ρύθμιση SAVE, προτεραιότητα έχει ο κινητήρας καύσης ως κύρια πηγή ενέργειας, διατηρώντας την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας στο επιλεγμένο επίπεδο.

Επίσης, ένα νέο σύστημα brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό brake vacuum servo. Το σύστημα μπορεί να δώσει επιβράδυνση φρεναρίσματος έως και 0,2 g, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση χρησιμοποιώντας την κινητική ενέργεια των οχημάτων για να επαναφορτίσει την μπαταρία σε πολύ υψηλές στροφές.

Τα νέα μοντέλα PHEV διατίθενται με καλώδιο οικιακής φόρτισης Mode 2, για πλήρη φόρτιση από την πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά, με καλώδιο φόρτισης Mode 3 για οικιακό επιτοίχιο πίνακα 7kW AC ή για δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC (φόρτιση από 0-80% σε μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά) και σε δημόσιο δίκτυο σημείων φόρτισης DC, σε μόλις 30 λεπτά.

Το δε πτερύγιο της θύρας φόρτισης βρίσκεται στο πίσω φτερό – στην αντίθετη πλευρά του οχήματος από το στόμιο του ρεζερβουάρ.

Πέραν αυτών, οι κάτοχοι των Evoque και Discovery Sport PHEV, μέσω της έξυπνης εφαρμογής για κινητά InControl Remote της Land Rover, όπου κι αν είναι παρακολουθούν την κατάσταση φόρτισης του οχήματος, προετοιμάζουν το όχημα για το ταξίδι ή μπορούν να θέσουν χρονοδιακόπτη φόρτισης για να επωφεληθούν από χαμηλά τιμολόγια ενέργειας.

Τα Range Rover Evoque PHEV και Land Rover Discovery Sport PHEV είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά παράλληλα με το στάνταρ σύστημα Mild Hybrid 48 volt, από 62.800€  και από 57.200€, αντίστοιχα. Η άφιξή τους υπολογίζεται τέλος καλοκαιριού.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό