18.1 C
Athens
Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024

Ώρα για αποφάσεις στην Maserati

Ειδήσεις Ελλάδα

Μετά από αρκετό καιρό η Maserati έχει κερδίσει το δικαίωμα να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Έχει επιτέλους μία γκάμα νέων και ανταγωνιστικών μοντέλων ακόμα και αν αυτά αφορούν niche κατηγορίες και έχει τα μέσα και την ελευθερία να χαράξει τον δρόμο που η ίδια επιθυμεί για τα επόμενα χρόνια όμως ο δρόμος αυτός δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της νέας Quattroporte που όπως ήδη γνωρίζουμε, ήταν προγραμματισμένη να παρουσιαστεί το 2025 ως το πρώτο μοντέλο της Maserati που δεν θα ήταν διαθέσιμο με κάποιον θερμικό κινητήρα αλλά η πρεμιέρα της θα καθυστερήσει μέχρι το 2028 ώστε η ιταλική μάρκα να φτάσει στο σημείο του να προσφέρει το καλύτερο δυνατό προϊόν στους πελάτες της.
Σε αυτή την αναζήτηση πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η αρχιτεκτονική στην οποία θα βασιστεί η νέα Quattroporte. Αποτελεί τα θεμέλια μοντέλου και ορίζει την τεχνολογία που θα μπορεί να ενσωματωθεί, τις επιδόσεις, τα δυναμικά χαρακτηριστικά, το κόστος και πολλά ακόμα και σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό των Quattroporte και GranTurismo, Dae Danesin, έφτασε η ώρα για αποφάσεις στον συγκεκριμένο τομέα. Μέχρι την ανακοίνωση της καθυστέρησης του λανσαρίσματος του αμιγώς ηλεκτρικού sedan, γνωρίζαμε ότι η Quattroporte θα κάνει χρήση της STLA Large πλατφόρμας του ομίλου Stellantis – μίας πλατφόρμας που πρόσφατα πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο νέο Dodge Charger Daytona. Αυτό όμως δεν είναι σίγουρο πλέον καθώς η ιταλική μάρκα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο χρήσης της ίδιας αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί και στις GranTurismo και GranCabrio.

Σύμφωνα με τον Danesin, η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει πλεονεκτήματα όπως η χαμηλότερη θέση οδήγησης και τα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών σε σχήμα “T” στο πάτωμα και την γεωμετρία της ανάρτησης. Από την άλλη, ο Danesin δεν διστάζει να δηλώσει ότι στην προηγούμενη μορφή της, σε αυτή που είχε μέχρι την ανακοίνωση της καθυστέρησης της δηλαδή, η Quattroporte ήταν ανεπαρκής στον τομέα των επιδόσεων λόγω του αυξημένου βάρους κατά κύριο λόγο. Ούτε η εμβέλεια που πρόσφερε ήταν κάτι το εξαιρετικό: “Αυτές τις ημέρες τα 600 χιλιόμετρα είναι αρκετά. Ίσως για τη νέα Quattroporte θα θέλαμε κάτι περισσότερο” δήλωσε χαρακτηριστικά. Για την Maserati λοιπόν, η λέξη κλειδί όσον αφορά στη νέα Quattroporte είναι “βελτιστοποίηση”. Είναι πολλά, μικρά πράγματα τα οποία απλά δεν είναι τόσο καλά όσο θα ήθελε η εταιρία και γι’ αυτό καλείται τώρα να πάρει κάποιες γενναίες αποφάσεις. Χρόνος υπάρχει. Τεχνολογία, τεχνογνωσία και θέληση υπάρχουν. Το μόνο που μένει είναι να μπούνε όλα τα κουτάκια στη σειρά ώστε η νέα Maserati Quattroporte να είναι το καλύτερο μοντέλο που μπορεί να γίνει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό