23.8 C
Athens
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου, 2024

Το ολοκαίνουριο Renault 4 αρχίζει να παίρνει μορφή!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Renault μπορεί να μην είναι στριμωγμένη σε καμία γωνία, κυριολεκτικά ή μεταφορικά αλλά παίζει τα ρέστα της και ποντάρει στο… ρετρό. Γιατί όχι άλλωστε; Όλοι έχουμε δει την επιτυχία που έχουν μοντέλα όπως το Fiat 500 και το Mini Cooper κι αν το επίσης ρετρό και τρισχαριτωμένο Honda e δεν είχε την επιτυχία που υπολόγιζε η ιαπωνική εταιρία, δεν έφταιγε το design του. Η Volkswagen έχει το ID. Buzz που δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Η Renault θα έχει πολύ σύντομα το ολοκαίνουριο και αμιγώς ηλεκτρικό “5” ενώ στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού αναμένεται να παρουσιάσει το λίγο πιο πρακτικό αλλά εξίσου ρετρό αδερφάκι του.

Ο λόγος για το Renault 4 που με μήκος 4.14 μέτρων τοποθετείται στην ίδια κατηγορία με το Jeep Avenger, το Opel Mokka και άλλα SUV με μήκος 4.1-4.2 μέτρα ενώ σε σύγκριση με το Renault 5 είναι πιο πλατύ και σημαντικά ψηλότερο με αποτέλεσμα να αυξάνονται δραστικά οι χώροι στην καμπίνα αλλά στοιχεία όπως η ευχρηστία και η εργονομία. Όλα αυτά όμως θα τα δούμε σε μερικές ημέρες. Προς το παρόν, εστιάζουμε στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η γαλλική εταιρία – φωτογραφίες που φανερώνουν και επιβεβαιώνουν τον έντονα ρετρό χαρακτήρα του επερχόμενου μοντέλου αλλά και το γεγονός ότι πολλά χαρακτηριστικά του 4ever Trophy Concept του 2022 βρήκαν τον δρόμο τους για την παραγωγή.

Δύο στοιχεία κεντρίζουν την προσοχή μας από το σετ φωτογραφιών που είδαν το φως της δημοσιότητας. Το πρώτο έχει να κάνει με την εντυπωσιακή μάσκα με την φωτιζόμενη γρίλια και το… λαμπερό σήμα που “κάθεται” πάνω σε ένα μοτίβο με διαγώνιες γραμμές. Λιτή, πανέμορφη και ταιριάζει άριστα με το θέμα συνδυάζοντας  το μοντέρνο με το κλασικό. Το δεύτερο είναι η (πιθανότατα προαιρετική) υφασμάτινη οροφή που δίνει έναν αέρα… cabriolet χωρίς τα μειονεκτήματα που συγκεκριμένου στιλ.

Κατά τα άλλα, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο ιδιαίτερο τραπεζοειδές πίσω παράθυρο, τα εκφραστικά φωτιστικά σώματα, το σχεδόν κάθετο πίσω μέρος με την μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τα μαύρα φτερά που δίνουν την εντύπωση ενός σκληροτράχηλου οχήματος αλλά στην πραγματικότητα είναι περισσότερο για το φαίνεσθαι παρά για οτιδήποτε άλλο. Στην κατηγορία των ρετρό αναφορών περιλαμβάνονται επίσης πινελιές όπως το μικρό διακοσμητικό μπροστά από τις πόρτες που θυμίζει την ορατή “ραφή” στο αυθεντικό R4 και οι οριζόντιες γραμμές στα πλαϊνά όπως αυτές που διέθετε το μοντέλο κατά τη δεκαετία του ’80.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το Renault 4 θα είναι διαθέσιμο κατά πάσα πιθανότητα με τις ίδιες επιλογές που προσφέρονται στους πελάτες του R5. Αυτό σημαίνει αποκλειστικά ένας ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος στον εμπρός άξονα με ιπποδύναμη 95, 120 ή 150 ίππων και μία μπαταρία 40 kWh για τις δύο πρώτες εκδόσεις και 52 kWh για την ισχυρότερη από τις τρεις. Είναι πολύ νωρίς όμως να μιλήσουμε για λεπτομέρειες. Ας περιμένουμε μερικές ημέρες ακόμα, να δούμε το μοντέλο στο σύνολο του και τότε θα μιλήσουμε και για τα υπόλοιπα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό