9.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου, 2021

Πώς να διατηρήσεις το δέρμα σου νεανικό και υγιές

Ειδήσεις Ελλάδα

Η όψη του δέρματός αντανακλά τον τρόπο ζωής μας. Το πως φροντίζουμε τον εαυτό μας, τι τρώμε, πως αισθανόμαστε, όλα αυτά αποτελούν καθημερινές επιλογές που επηρεάζουν την εμφάνιση του. Ποιες επιλογές λοιπόν είναι αυτές που θα βοηθήσουν να διατηρήσουμε το δέρμα μας νεανικό και υγιές;

Η συχνή απολέπιση

Μεγαλώνοντας, το δέρμα αλλάζει και δεν παράγεται η ίδια ποσότητα κολλαγόνου που επιτρέπει την ελαστικότητά του ενώ τα κύτταρα δεν δημιουργούνται ούτε αποβάλλονται με την ίδια ταχύτητα. Γι΄ αυτό τον λόγο χρειάζεται να κάνουμε απολέπιση προσώπου συχνά για την αφαίρεση του νεκρού δέρματος και στην συνέχεια να φροντίζουμε για την ενυδάτωση με τα σωστά προϊόντα. Για την επιλογή τους είναι σημαντική η καθοδήγηση κάποιου δερματολόγου, οποίος θα μπορεί να δώσει εξατομικευμένες συμβουλές σύμφωνα με τον εκάστοτε τύπο δέρματος και τις ανάγκες του.

Αποφεύγοντας τον ήλιο

Όσο αδυναμία κι αν έχουμε στον ήλιο, η έκθεση σε αυτόν είναι επικίνδυνη με τις περισσότερες βλάβες στο δέρμα να οφείλονται σε αυτόν. Χρειάζεται επομένως να προστατευόμαστε, φορώντας αντηλιακό πάντα, ανεξαρτήτως εποχής και να αποφεύγουμε την έκθεση τις ώρες της έντονης ακτινοβολίας.

Με άσκηση σε σώμα & δέρμα

H άσκηση επιδρά θετικά σε κάθε σημείο του σώματός όπως και στο δέρμα μας αφού αποτελεί ένα πολύ μεγάλο μέρος μας. Με την άσκηση βελτιώνεται η κυκλοφορία, η οποία φέρνει περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά, συμβάλλοντας στην παραγωγή κολλαγόνου, συστατικό που εμποδίζει την εμφάνιση των ρυτίδων. Μετά την προπόνηση φροντίζουμε να πλένουμε καλά το πρόσωπό μας για την απομάκρυνση του ιδρώτα από το δέρμα.

Προσέχουμε πως τρεφόμαστε

Η σωστή διατροφή μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση της επιδερμίδας. Φρούτα, λαχανικά, ψάρια και υγιής πρωτεΐνη ενδείκνυνται όπως και η κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης όταν πρόκειται για δημητριακά και ζυμαρικά. Επιπλέον η αύξηση της πρόσληψης της βιταμίνης C καθώς και η μείωση των λιπαρών και των υδατανθράκων βοηθούν στην προστασία του δέρματος. Πέρα από το να επιλέγουμε κρέμες με βιταμίνη C συστήνεται η κατανάλωση τροφών πλούσιων στη βιταμίνη για φυσική αντιγήρανση και προστασία του δέρματος από τις βλάβες του ήλιου.

Κοιμόμαστε καλά

Ο καλός ύπνος, διάρκειας τουλάχιστον 7-8 ώρες, είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες προκειμένου να διατηρηθεί το δέρμα σε άριστη κατάσταση. Φυσικά έχει σημασία το πώς κοιμόμαστε. Για παράδειγμα αν κοιμόμαστε στην ίδια θέση για χρόνια μπορεί να εμφανιστούν ρυτίδες στα σημεία αυτά ενώ η καταλληλότερη στάση είναι ανάσκελα προκειμένου να μην πιέζεται το δέρμα.

Μειώνοντας τις ανθυγιεινές συνήθειες

Το κάπνισμα και το αλκοόλ δεν είναι βλαβερά μόνο για τον οργανισμό αλλά και για το δέρμα μας αφού συμβάλλουν στην ξηροδερμία και την πρόωρη γήρανση. Πιο συγκεκριμένα το κάπνισμα μειώνει την ροή του αίματος στο δέρμα, συμβάλλοντας στην διάσπαση του κολλαγόνου και την δημιουργία ρυτίδων ενώ το πολύ αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει μεταξύ άλλων διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και σε ορισμένες περιπτώσεις μόνιμες βλάβες με την πάροδο του χρόνου.

 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό