20.6 C
Athens
Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου, 2021

Πιο προσεκτικοί θα είναι οι Έλληνες καταναλωτές στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους

Ειδήσεις Ελλάδα

Μεγαλύτερες αλλά και πιο προσεγμένες αγορές σκοπεύει να κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών την περίοδο των Χριστουγέννων, σύμφωνα τουλάχιστον με τις εκτιμήσεις έρευνας της Sitecore, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Holiday Shopping Trends 2021, η οποία διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές παγκοσμίως σκοπεύουν να ανακάμψουν, να προβληματιστούν και να περάσουν τις γιορτές φέτος, το 66% των καταναλωτών στην Ελλάδα σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Στην έρευνα της Sitecore, συμμετείχαν 1.001 έμποροι και καταναλωτές από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Μεταξύ των κυριότερων ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα για την Ελλάδα είναι:

Το 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τουςΤο 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχήΤο 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίαςΤο 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζειΤο 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώριαΤο 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριοΤο 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τουςΤο 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία»Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημίαΤο 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτοςΤο 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημίαΤο 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσιΤο 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο .

Επίθεση με βιτριόλι – Αρχίζει η δίκη: Η Ιωάννα αντιμετωπίζει την Έφη στα δικαστήρια

Apple: Eπείγουσα ενημέρωση λογισμικού μετά την ανακάλυψη κακόβουλου λογισμικού «μηδενικού κλικ»

Κορονοϊός – Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρός εισαγγελέας ο οποίος είχε πέσει σε κώμα μετά τον εμβολιασμό

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό