26 C
Athens
Δευτέρα, 24 Ιουνίου, 2024

Ντεμπούτο για το νέο Honda CR-V – για πρώτη φορά και ως plug-in υβριδικό!

Ειδήσεις Ελλάδα

Τον Ιούλιο του 2022 η Honda παρουσίαζε στο αμερικανικό κοινό το νέο CR-V. Τώρα, έφτασε επιτέλους η ώρα να κάνει το ίδιο και για το ευρωπαϊκό κοινό, αποκαλύπτοντας την 6η γενιά του δημοφιλούς SUV που σύμφωνα με την ίδια την εταιρία θα ανεβάσει τον πήχη για το design, την πρακτικότητα και την ευχρηστία όταν λανσαριστεί στην αγορά αργότερα μέσα στην χρονιά. Το νέο CR-V έχει αναβαθμιστεί σε κάθε πιθανό τομέα ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες και συνδυάζοντας προηγμένη τεχνολογία, εξαιρετική αξιοπιστία, σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και άνεση, να αποτελεί την ιδανική επιλογή για οποιονδήποτε. Για πρώτη φορά δε, το CR-V θα είναι διαθέσιμο και με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο γι’ αυτούς που αναζητούν κάτι διαφορετικό, πιθανώς κάτι που να προσφέρει έστω και περιορισμένη δυνατότητα κινητικότητας μηδενικών εκπομπών, που προφανώς δεν είναι σε θέση να προσφέρει η εναλλακτική, full-υβριδική έκδοση.

Αμφότερες οι εκδόσεις βασίζονται σε έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερη αποδοτικότητα, ραφινάρισμα και επιδόσεις, ενώ ίδιοι είναι και οι δύο compact και ελαφριοί ηλεκτροκινητήρες. Η διαφορά ανάμεσα στο πλήρως υβριδικό e:HEV και το plug-in υβριδικό e:PHEV εντοπίζεται κατά κύριο λόγο στην μπαταρία με το δεύτερο να είναι σε θέση να προσφέρει την δυνατότητα κίνησης έως 82 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Η ιαπωνική εταιρία δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες αλλά δηλώνει ότι όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας είναι στους 25ο Κελσίου, δεν απαιτούνται περισσότερες από 2.5 ώρες για την πλήρη φόρτιση της.

Όσον αφορά στο design, το ευρωπαϊκό CR-V δεν διαφοροποιείται με κάποιον ουσιαστικό τρόπο από το αμερικανικό αδερφάκι του, χωρίς αυτό να είναι κακό. Το νέο CR-V είναι επιβλητικό, με λεπτά φωτιστικά σώματα και γρίλια η οποία έχει διαφορετικό σχεδιασμό ανάλογα με την έκδοση – e:HEV ή e:PHEV. Προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του μοντέλου ήταν η ορατότητα και το CR-V διαπρέπει σε αυτόν τον τομέα χάρη στις χαμηλές εμπρός γωνίες και το φαρδύ και απέριττο από πλευράς design, καπό που επιτρέπουν στον οδηγό να καταλάβει τόσο το σχήμα όσο και το μέγεθος του αυτοκινήτου χωρίς ιδιαίτερη εξοικείωση. Σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες δε, το CR-V προσφέρει εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις πλευρές για να μην αναφέρουμε και την αίσθηση ευρυχωρίας που μειώνει το στρες και παρέχει μία αίσθηση ασφάλειας σε όλους τους επιβάτες. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι το νέο CR-V είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση από τον προκάτοχο του (69mm σε μήκος και 10mm σε πλάτος) και κατά συνέπεια, προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 40 χιλιοστά, οπότε οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 16 χιλιοστά επιπλέον για τα πόδια τους και όλοι απολαμβάνουν την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που έχει αυξηθεί κατά 18%. Το γεγονός ότι οι πίσω θέσεις έχουν την δυνατότητα ανάκλισης σε 8 διαφορετικά επίπεδα, με 10.5ο περισσότερη γωνία, προσθέτει πόντους στην άνεση για τους επιβάτες.

Από το πακέτο του νέου Honda CR-V δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης, με το νέο μοντέλο να είναι το πρώτο που περιλαμβάνει την σουίτα Honda Sensing 360 που λειτουργεί όπως υποδηλώνει και το όνομα της σε κάθε κατεύθυνση και μειώνει περαιτέρω τον κίνδυνο ατυχήματος. Αφού αναφερθήκαμε στην τεχνολογία, να σημειώσουμε κλείνοντας ότι η συγγένεια του CR-V με το νέο Civic όσον αφορά στην καμπίνα είναι εμφανής τόσο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7.0 ιντσών που συνδυάζεται με μία οθόνη 7.0 ή 9.0 ιντσών για το σύστημα infotainment, όσο και στις δυνατότητες συνδεσιμότητας με θύρες USB-A και USB-C και δυνατότητες smartphone mirroring.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό