Έπειτα από 7 χρόνια στο τιμόνι της Polestar (και άλλα 5 ως επικεφαλής σχεδιασμού στη Volvo) ο Thomas Ingenlath αποχωρεί από την σουηδική εταιρία, στο στήσιμο της οποίας σχεδόν από το μηδέν είχε καθοριστικό ρόλο. Ο Ingenlath μαζί με τους ικανότατους συνεργάτες του βεβαίως, πήρε την Polestar από το χέρι, την έκανε ανεξάρτητη και την έφτασε στο σημείο να διαθέτει μία μικρή αλλά ελκυστική γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που αποτελείται από το Polestar 2 και τα ολοκαίνουρια Polestar 3 και Polestar 4. Στα σκαριά για το προσεχές μέλλον είναι άλλα δύο μοντέλα αλλά ο διάδοχος του θα είναι αυτός που θα αναλάβει το λανσάρισμα του Polestar 5 και του εξωτικού Polestar 6 στην αγορά. Ένας διάδοχος που δεν είναι άλλος από τον Michael Lohscheller.
Αν το όνομα σου μοιάζει γνώριμο, είναι επειδή ο Lohscheller διετέλεσε CEO της Opel από το 2017 (όταν ιδρύθηκε ως ανεξάρτητη μάρκα η Polestar) έως το 2021 ενώ στη συνέχεια, έγινε CEO της VinFast για 6 μήνες περίπου και εν τέλει, από τον Φεβρουάριο του 2022, CEO της Nikola μέχρι και τον περασμένο Αύγουστο. Με λίγα λόγια, ο Lohscheller είναι ένας γυρολόγος της βιομηχανίας αυτοκινήτου και έχει έναν ξεχωριστό και οριακά ανεξήγητο τρόπο να καταλήγει σε θέση CEO σε σχετικά νεοσύστατες αμιγώς ηλεκτρικές εταιρίες χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει κάτι αξιόλογο. Στην Opel, όπου επιλέχθηκε ως επικεφαλής της αμέσως μετά την εξαγορά από το PSA Group και αντικαταστάθηκε αμέσως μετά την συγχώνευση του ομίλου με την FCA για την δημιουργία της Stellantis, πιστώνεται ωστόσο την αναγέννηση της εταιρίας όπως αποδεικνύεται και από την δημοσίευση κερδών για το οικονομικό έτος του 2018, έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια στα κόκκινα. Κάτι ανάλογο θα πρέπει να κάνει στην Polestar τώρα, καθώς η σουηδική μάρκα ανακοίνωσε ζημιές της τάξης των 242.3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του έτους ενώ και οι πωλήσεις της, αν και αυξημένες σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο, είναι χαμηλότερες από αυτές του δεύτερου τριμήνου του 2023.
Το έργο του στην Polestar δεν θα είναι πολύ εύκολο καθώς από τη μία, τα σημαντικά projects για το προσεχές μέλλον έχουν δρομολογηθεί από τον προκάτοχο του αλλά από την άλλη, ο Lohscheller θα κληθεί να αντιμετωπίσει άμεσα τους αυξημένους δασμούς που έχουν επιβάλλει η Ευρώπη και οι Η.Π.Α. στα εισαγόμενα από την Κίνα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Να σημειώσουμε επίσης ότι αυτή είναι η 3η αλλαγή στην ηγεσία μάρκας που ανήκει στην Geely από τον περασμένο Δεκέμβριο έπειτα από τις αλλαγές στην Lotus και την Lynk & Co, γεγονός που φανερώνει ότι ακόμα και οι εταιρίες έχουν αρχίσει να πατούν στα πόδια τους, δεν έχουν βρει ακόμα τον βέλτιστο τρόπο να λειτουργούν όλες υπό την ίδια στέγη ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή είναι και η δεύτερη αλλαγή στην ίδια την Polestar η οποία πολύ πρόσφατα άλλαξε και τον επικεφαλής σχεδιασμού της.