3.5 C
Athens
Σάββατο, 22 Ιανουαρίου, 2022

Η Lancia Delta Integrale επιστρέφει στα χώματα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Lancia Delta παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα rally cars στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος έχοντας κατακτήσει 6 συνεχόμενους τίτλους στα τέλη της δεκαετίας του ’80 με αρχές της δεκαετίας του ’90 και χαρίζοντας από δύο πρωταθλήματα οδηγών στους Juha Kankkunen και Miki Biasion αλλά ήταν και το κύκνειο άσμα της ιταλικής εταιρίας στον κόσμο του WRC. Τώρα, η GCK Motorsport σκοπεύει να επαναφέρει το γνώριμο σχήμα της Lancia Delta στους αγώνες αλλά με μερικούς πολύ μεγάλους αστερίσκους: Πρώτον, το πρόγραμμα δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία. Δεύτερον, δεν θα λάβει μέρος στο World Rally Championship αλλά στο World Rallycross Championship και τρίτον, το αγωνιστικό απλά θα έχει το σχήμα και το design της Delta και τίποτα άλλο κοινό με αυτήν.Όπως και να έχει, είναι ένας αξιόλογος φόρος τιμής σε ένα εμβληματικό αγωνιστικό ακόμα και αν συνυπολογίσει κανείς το γεγονός ότι η Delta Evo-e, όπως θα ονομάζεται, θα είναι αμιγώς ηλεκτρική! Όπως όλα τα αγωνιστικά που θα λάβουν μέρος στο World Rallycross Championship, έτσι και η Delta Evo-e της GCK Motorsport θα κινείται χάρη στο powertrain της αυστριακής Kreisel που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 680 ίππων και 880 Nm ροπής που θα επιταχύνει τα αγωνιστικά στα 100 km/h σε μόλις 1.8 δευτερόλεπτα! Όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το ίδιο κινητήριο σύνολο αλλά έχουν τον πλήρη έλεγχο όσον αφορά στο αμάξωμα που θα επιλέξουν και την livery του φυσικά.Τέλος, να αναφέρουμε ότι η GCK δεν τιμά την Lancia Delta μόνο μέσα στην πίστα αλλά και στους δημόσιους δρόμους έχοντας ανακοινώσει ότι θα λανσάρει μία “πολιτική” έκδοση η οποία δεν θα μοιράζεται όμως τα ίδια μηχανικά με την αγωνιστική. Σύμφωνα με την εταιρία, η Delta που θα μπορεί να αγοράσει ο κόσμος και να την κυκλοφορεί κανονικά θα είναι τετρακίνητη, θα προσφέρει 200 ίππους και 350 Nm ροπής και θα εξοπλίζεται με μία μπαταρία 30 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων. Η καυτή Toyota GR Corolla πλησιάζει…DS 3 Crossback E-Tense. Mε μεγαλύτερη αυτονομία

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό