17.5 C
Athens
Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, 2021

Ηλεκτρικό vs “συμβατικό”. Η γνώμη του αφεντικού της VW.

Ειδήσεις Ελλάδα

Βρισκόμαστε σε εκείνο το σημείο στο ταξίδι της μετάβασης στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων που ο κόσμος είναι διχασμένος. Η τεχνολογία έχει αρχίσει να διεισδύει σε σημαντικό ποσοστό στην αγορά αλλά ακόμα δεν είναι διαδεδομένη αρκετά ώστε να κάμψει τις αμφιβολίες των σκεπτικιστών. Το αυξημένο κόστος και η απουσία ουσιαστικών υποδομών έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά υπάρχουν και πλεονεκτήματα που τα αντισταθμίζουν. Οι κατασκευαστές πάντως έχουν καταλήξει στην τεχνολογία που θα επικρατήσει στο μέλλον και κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να την “καλλωπίσουν” στα μάτια του καταναλωτικού κοινού.Το μεγάλο αφεντικό του VW Group, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του, Herbert Diess κάνει αυτό που του αναλογεί εστιάζοντας στο κόστος. Ξέρει ότι αυτό καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις των αγοραστών και επειδή τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζινο/πετρελαιοκίνητα ακόμα, εστιάζει ειδικότερα στο κόστος χρήσης με μία ανάρτηση στο LinkedIn, η οποία εξηγεί πόσο φθηνότερο είναι ένα EV. Η ανάρτηση περιλαμβάνει στοιχεία από το Autozeitung και σύμφωνα με τον Diess, δεν υπάρχει σύγκριση.“Η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης κοστίζει έως και 50% περισσότερο σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Το Autozeitung κάνει τις πράξεις λαμβάνοντας υπόψιν όλα  τα κόστη:Η οδήγηση ενός VW Tiguan κοστίζει περίπου 30% περισσότερο ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με ένα ID.4. Ένα χιλιόμετρο σε ένα Audi Q5 κοστίζει περίπου 40% περισσότερο σε σύγκριση με ένα Q4 e-tron. Και η οδήγηση ενός Skoda Kodiaq είναι περίπου 50% ακριβότερη σε σύγκριση με ένα Enyaq.Έφτασε η ώρα να αλλάξεις!“Το υψηλόβαθμο στέλεχος του VW Group ενθαρρύνει ξεκάθαρα και ενεργά τον κόσμο να προτιμήσει ένα ηλεκτρικό όχημα και αυτό είναι ένα είδος προόδου αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι πριν από λίγο καιρό υπήρχαν στελέχη και εταιρίες που αποθάρρυναν τους πελάτες. Ωστόσο είναι λίγο περίεργη αυτή η ξαφνική και ολοκληρωτική μεταστροφή. Δεν θα αναλύσουμε το γράφημα που συνοδεύει την ανάρτηση του Diess καθώς η αλήθεια είναι σχετική και η έρευνα του Autozeitung είναι ελλιπής αλλά η αλλαγή που προτείνει με εμφατικό τρόπο ο Diess θα συμβεί αργά ή γρήγορα. Το θέμα είναι τώρα έχει την στήριξη και του VW Group.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό